Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Η Prudential θέλει να πουλήσει σύνταξη από το Facebook (και ξέρει τον τρόπο)

Η Prudential θέλει να πουλήσει σύνταξη από το Facebook (και ξέρει τον τρόπο)

header
24 Απριλίου 2015
Μας αρέσει η προσέγγιση της Prudential στο Online Marketing. Κάνει αυτό που οι περισσότεροι φοβούνται να κάνουν.
Μιλάει αποκλειστικά για τα προϊόντα της και την αξία της ασφάλισης. Έχει στήσει ένα Facebook Page 100% προϊοντικό, μέσα από το οποίο εφευρίσκει ευφάνταστους τρόπους για να τραβήξει το ενδιαφέρον του κόσμου για την ασφάλιση.
Αυτό είναι άλλωστε και το δύσκολο μέρος: να κάνεις την ασφάλιση ενδιαφέρον θέμα. Διότι κακά τα ψέματα, είναι βαρετό να ξεκινάς μια συζήτηση γύρω από πολύπλοκες ασφαλιστικές έννοιες σε ένα κοινό που έχει μπει στο Facebook για να χαζέψει. Έτσι πολλές εταιρείες φοβούμενες ότι θα "κουράσουν" πέφτουν στην "παγίδα" να μιλούν για άσχετα με την ασφάλιση θέματα.
Κάτι που σημαίνει ότι στο τέλος της ημέρας, μπορεί μεν να έχει προβληθεί το λογότυπο της εταιρείας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, όμως η παραγωγικότητα από την προβολή στα social media θα είναι περιορισμένη.
Σε αυτό ακριβώς το ζήτημα έγκειται η καινοτομία της Prudential, η οποία με έξυπνο περιεχόμενο πετυχαίνει να δημιουργήσει ενδιαφέρον για την ασφάλιση.
Χρησιμοποιεί κυρίως ενδιαφέροντα κοινωνικά πειράματα σε videos, ή απευθύνει έξυπνες ερωτήσεις - quiz στο κοινό:  "Θα ήθελες 100$ σήμερα ή 110$ μεθαύριο; Κάνε κλικ για να μάθεις τι απάντησε ο κόσμος", "Ψηφίστε ποια είναι η καλύτερη πολιτεία για να βρίσκεσαι στην συνταξιοδότησή σου", " Δείτε με ένα κλικ πόσες ημέρες σύνταξης έχετε εξασφαλίσει".
Έτσι, καταφέρνει να ανοίξει έναν διάλογο για τα προϊόντα. Στη συνέχεια με πολύ μαεστρία, μέσα από καλοστημένες σελίδες, εξηγεί στο κοινό γιατί χρειάζεται τη μία ή την άλλη κάλυψη. Και όλα αυτά τα κάνει απλά, βήμα βήμα και κατανοητά. Έχουν μελετήσει κάθε λεπτομέρεια και γι' αυτό το Online Marketing της Prudential αποτελεί πρώτης τάξεως παράδειγμα για τις Ασφαλιστικές εταιρείες.
Σήμερα θα δούμε ένα πρόσφατο παράδειγμα από το πως προωθεί τα συνταξιοδοτικά της προγράμματα:

Facebook Post - Έναρξη διαλόγου με το κοινό:

Γνωρίζετε πόσες ημέρες σύνταξης έχετε εξασφαλίσει;
Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε.
prudpost

Σελίδα επεξήγησης:

Κάνοντας κλικ μας οδηγεί στην ιστοσελίδα http://www.bringyourchallenges.com/your-retirement-days όπου βρίσκουμε την παρακάτω εφαρμογή.
Βήμα - Βήμα μας καθοδηγεί:

Βήμα 1ο: Δείτε εδώ πόσο έτοιμοι είστε για την σύνταξη - Ξεκινήστε την εφαρμογή


prud1

Βήμα 2ο: Πείτε μας πόσων χρονών είστε;


prud2

Βήμα 3ο: Πείτε μας πόσα χρήματα έχετε αποταμιεύσει για τη σύνταξή σας (βάσει του υποχρεωτικού συνταξιοδοτικού σας προγράμματος);


prud3

Βήμα 4ο: Πείτε μας πόσα χρήματα κερδίζετε το χρόνο;


prud4

Βήμα 5ο: Πείτε μας τι ποσοστό του μισθού σας θα θέλατε να λαμβάνετε στη σύνταξή σας;


prud5

Πληροφορία: Η μέση συνταξιοδότηση διαρκεί 6497 μέρες!


prud6

Αποτελέσματα: Βάσει των πληροφοριών που μας δώσατε, έχετε αποταμιεύσει χρήματα που αρκούν για 229 ημέρες σύνταξης


prud7

Πωλησιακή σελίδα: Δείτε προϊόντα της Prudential ή Ζητήστε καθοδήγηση από Διαμεσολαβητή


prud8

Βρείτε έναν διαμεσολαβητή κοντά σας, δώστε μας το ΤΚ σας.


prud9

Ο Διαμεσολαβητής που βρίσκεται κοντά σας είναι ο κύριος Matt Stephenson


prud10
Underwriter Editors
Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.
Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου