Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Πάσχουν οι ασφαλίσεις ζωής

Πάσχουν οι ασφαλίσεις ζωής

Το 39,1% των καταγγελιών που διατυπώθηκαν στο Συνήγορο του Καταναλωτή συγκέντρωσαν το 2014 οι ασφαλίσεις Ζωής, ενώ από το σύνολο των υποθέσεων με τις οποίες ασχολήθηκε ο φορέας οι 6 στις 10 επιλύθηκαν υπέρ του καταναλωτή μια στις 10 υπέρ των εταιρειών, ενώ τρεις τις 10 δεν επιλύθηκαν.
Όπως τονίζεται στην ετήσια έκθεση του Συνηγόρου του Καταναλωτή για το 2014, το σύνολο των παραπόνων για τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες μειώθηκε αισθητά έναντι του 2013. Ο αριθμός τους περιορίσθηκε στα 3.006 από 5.777 που ήταν το 2013, 9.631 το 2012 και 11.072 που ήταν το 2011. Ωστόσο όμως, συγκρινόμενα τα παράπονα με την προ κρίσης περίοδο παρέμειναν αυξημένα, καθότι το 2008 ήταν σε αριθμό 1.698 και το 2007 μόλις 455.
Ο κύριος όγκος των καταγγελιών για τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (50,1%) το 2014 αφορούσε στην τιμολόγηση – χρέωση των υπηρεσιών και την είσπραξη χρεών, το 10,5% στο κόστος των υπηρεσιών, το 8,1% στο περιεχόμενο των συμβάσεων, επίσης στο 8,1% την παράδοση και παροχή υπηρεσιών, μόλις το 5% σε αθέμιτες πρακτικές και το 2,1% στην έννομη προστασία.
Σε ότι αφορά τώρα τις αναφορές που δέχθηκε πέρυσι ο Συνήγορος του Καταναλωτή, αυτές κατά 32,2% αφορούσαν στην τιμολόγηση, χρέωση και είσπραξη χρεών, 19,3% στην παροχή υπηρεσιών, 15,6% στο περιεχόμενο των συμβάσεων, 15,2% στο κόστος των υπηρεσιών, 3,4% στην προστασία των δεδομένων, 3,3% στην ποιότητα των υπηρεσιών και 3,2% στις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου