Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

H Generali επενδύει στα ανθρωποκεντρικά δίκτυα

H Generali επενδύει στα ανθρωποκεντρικά δίκτυα

   
0
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ 
Κώστας Χομόνδοζλης
Ο Κώστας Χομόνδοζλης, Διευθυντής Εκπαίδευσης Generali.
Εξοπλίζοντας τον επαγγελματία ασφαλιστικό διαμεσολαβητή με τα κατάλληλα μέσα για την προσωπική και την επαγγελματική του εξέλιξη.
Η εκπαιδευτική διαδικασία της Generali έχει δύο βασικούς στόχους. Πρώτον, να συμβάλλει στην ανάπτυξη των προσωπικών δεξιοτήτων του κάθε επαγγελματία, και δεύτερον να εμφυσήσει στον κάθε διαμεσολαβητή τις βασικές αρχές της Ασφάλισης, με τη σημαντικότερη όλων, την ικανότητα να αναγνωρίζει τις ανάγκες του ασφαλισμένου και να του προσφέρει τις κατάλληλες λύσεις για τη βελτίωση της καθημερινότητάς του. Συνδυάζοντας, λοιπόν, τεχνικές γνώσεις υψηλής εξειδίκευσης με το σύστημα αξιών που συνοδεύει το επάγγελμα του ασφαλιστή, η Generali στοχεύει στο να βοηθήσει τον επαγγελματία να γίνει πιο ανταγωνιστικός, αλλά, κυρίως, πιο αποτελεσματικός στην εργασία του και να του προσφέρει τα εργαλεία εκείνα που θα τον βοηθήσουν να αναπτύξει την απαραίτητη εμπιστοσύνη στον εαυτό του. Μέσα από τις εκπαιδευτικές συναντήσεις, που στην Generali αποκαλούμε «δομημένη δραστηριότητα», οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές θέτουν τους δικούς τους στόχους και στη συνέχεια «μεταφράζουν» τους στόχους αυτούς σε συγκεκριμένες ενέργειες. Οι ενέργειες αυτές καταγράφονται σε ένα ημερολόγιο εργασιών, με την προτροπή να τις υλοποιήσουν μέσα σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια.
Στην πραγματικότητα, στην Generali θεωρούμε ότι δεν υπάρχει διαχείριση χρόνου. Υπάρχει αποτελεσματική διαχείριση του εαυτού μας μέσα στο χρόνο. Όσο πιο ψηλά, λοιπόν, θέσει κανείς τον πήχη για την προσωπική του αυτοβελτίωση, τόσο πιο σημαντικά θα είναι τα αποτελέσματα που θα επιτύχει. Παράλληλα, αναγνωρίζοντας τη διαφορετικότητα κάθε ατόμου και κάθε επαγγελματία, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Generali έχει σχεδιαστεί κατά τέτοιον τρόπο ώστε να επιτρέπει την ανάδειξη των προσωπικών του κλίσεων και ταλέντων. Για να το πετύχει αυτό, η Generali έχει σχεδιάσει μία σειρά σεμιναρίων και ειδικών workshops που εξοικειώνουν τους συμμετέχοντες με διαδικασίες που θα τους βοηθήσουν να: Βάζουν προτεραιότητες, κάνουν ορθολογικό προγραμματισμό εργασιών, θέτουν στόχους, τηρούν ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα, κάνουν αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου, σχεδιάζουν την επαγγελματική τους στρατηγική και πετυχαίνουν συγκεκριμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα.
Τέλος, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Generali βασίζεται σε μία βασική αρχή: ότι ο επιτυχημένος επαγγελματίας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής είναι μία συγκροτημένη προσωπικότητα που διαθέτει ευρύτερη άποψη για τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται. Δεν είναι μόνο καλός πωλητής αλλά και καλός ασφαλιστής/ σύμβουλος. Την επίτευξη αυτού του εκπαιδευτικού στόχου υπηρετεί το Generali Academy. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που υλοποιεί εδώ και οκτώ χρόνια η Generali προσφέροντας στους συμμετέχοντες έναν κύκλο μαθημάτων που αφορούν: στην οργάνωση της ασφαλιστικής αγοράς, την επαγγελματική εμφάνιση, τις πωλήσεις, το management, τις αρχές της πειθούς, το management για μεσίτες, την επικοινωνία κ.ά. Όμως πέρα από αυτά τα πρακτικά ζητήματα, ίσως την πιο ουσιαστική ανάγκη που εξυπηρετεί το Generali Acad emy είναι αυτή της ενημέρωσης για τις εξελίξεις και τις  τάσεις της αγοράς.
Οι  ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αποκτούν μέσα από αυτή την εκπαιδευτική διαδικασία ουσιαστικές γνώσεις για τον τρόπο λειτουργίας και τις αρχές που διέπουν τον ασφαλιστικό κλάδο στο σύνολό του. Οι γνώσεις αυτές ενισχύουν το αίσθημα ασφάλειας και σιγουριάς που νιώθουν, ώστε να επιτελούν ανεμπόδιστα το λειτούργημά τους, να στέκονται με σιγουριά δίπλα σε όσους επιλέγουν να τους εμπιστεύονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου