Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

«Στείλτε μου μια προσφορά»

Τομέας Εμπορικής Αλληλογραφίας

Προσφορά: η λέξη τρόμος για πολλούς εργαζόμενους

«Στείλτε μου μια προσφορά» 
Αυτή είναι η φράση που από μόνη της μπορεί να δημιουργήσει σενάρια στο άπειρο.

Θα ήταν ευχάριστο και άνετο για τις επιχειρήσεις να πουλάνε μέσω της ιστοσελίδας τους, της μπροσούρας τους, της διαφήμισής τους. Να τηλεφωνεί ο πελάτης και να δίνει άμεσα παραγγελία. Σε κάποιες επιχειρήσεις συμβαίνει. Κυρίως στην λιανική. Στην χονδρική όμως, τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα κι εκεί ακριβώς είναι που γίνεται ο διαχωρισμός και η αξιολόγηση των άξιων στελεχών. 


Για το στέλεχος που εργάζεται σε ένα τέτοιο πόστο, το άκουσμα της φράσης «στείλτε μου μια προσφορά»είναι και θα πρέπει να είναι, η επιβράβευσή του. Αποτελεί το ήμισυ της ολοκλήρωσης πώλησης. 
Παρόλα αυτά όμως, διαπιστώνουμε πολλές φορές μια δυσφορία: «Ωχ, μου ζήτησε προσφορά.» Σε ποιόν εργοδότη θα άρεσε να ακούσει το στέλεχός του να αναστενάζει που ο πελάτης που τους τροφοδοτεί με ρευστό, ζήτησε προσφορά; Σε κανέναν. 
Ο εργαζόμενος οφείλει να έχει νοοτροπία πωλητή και νοοτροπία καλού γραμματέα ταυτόχρονα σε αυτή τη θέση. Είναι ο συνδυασμός που κάνει τις επιχειρήσεις να ξεχωρίζουν. 

Έτσι, πολλές φορές οι εκπαιδευτές συστήνουμε σε εργοδότες, εκπαιδευόμενους που έχουν δείξει ζήλο εκπαίδευσης σε αυτόν τον τομέα της εμπορικής αλληλογραφίας. Παρόλο που γνωρίζει, ότι η δια βίου εκπαίδευσή του στον τομέα, αποτελεί ευθύνη του ίδιου του εργοδότη, το εξειδικευμένο στέλεχος με αυτή την διπλή δεξιοτεχνία, είναι πολύτιμο απόκτημα στο ανθρώπινο δυναμικό της επιχείρησής του. 

Εκμεταλλευθείτε το. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου