Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Τι άλλο θα δουν τα μεγάλα αθώα μου μάτια…

Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η ευρηματικότητα των εταιρειών, προκειμένου να φέρουν στα νερά τους τον ταλαίπωρο τον καταναλωτή και να του αποσπάσουν το πολυπόθητο ασφαλιστήριο για το αυτοκινητάκι του. Τι μειώσεις ασφαλίστρων, τι ειδικές εκπτώσεις, τι προσφορές, τι bonus… τα πάντα του προσφέρουν του υποψήφιου! Κοντεύουν να ξεπεράσουν ακόμη και τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας σε στενό μαρκάρισμα!

Και να λοιπόν μία ακόμη εμπνευσμένη μέθοδος προσέλκυσης πελατών, την οποία εφαρμόζει μία μικρομεσαία πλην άκρως επινοητική ασφαλιστική εταιρεία:
(Ο διάλογος είναι φανταστικός, αλλά πολύ αντιπροσωπευτικός)
-          Έλα εδώ γλυκέ μου ιδιοκτήτη οχήματος, έχω ωραιότατες ασφαλιστικές καλύψεις να σου πουλήσω και σε εξαιρετικές τιμές! Τζάμπα πράμα!
-          Ω σας ευχαριστώ, δε θα πάρω, γιατί ξέρετε είμαι και λίγο άφραγκος, καθότι τέλος του μήνα και μόλις πλήρωσα ΕΝΦΙΑ, ΟΑΕΕ, ΔΕΗ και έχω και τον ΟΤΕ από πίσω να περιμένει!
-          Μα και θα αφήσεις το αυτοκίνητό σου ανασφάλιστο;;; Οι έλεγχοι της τροχαίας έχουν ενταθεί και όπου να ‘ναι, σήμερα, αύριο, σε ένα-δυο μήνες, έναν χρόνο το πολύ, θα αρχίσει η Γεν. Γραμματεία Εσόδων να στέλνει τα ραβασάκια με τα πρόστιμα! Ο κίνδυνος είναι άμεσος!!!
-          Τι μου λέτε;;; Είναι τόσο σοβαρά τα πράγματα;;;; Πω πω… με αγχώσατε τώρα… αλλά τι να κάνω που έχω μείνει με ένα εικοσάρικο στην τσέπη;;
-          Ω μα και γι’ αυτό στενοχωριέσαι γλυκέ μου ιδιοκτήτη οχήματος; Κι εγώ γιατί είμαι εδώ; Για να σου βρίσκω λύσεις! Εικοσάρικο έχεις, εικοσάρικο θα δώσεις και θα ασφαλιστείς τσακ μπαμ!!
-          Τσακ μπαμ;;; Μα έφτασε τόσο χαμηλά το εξάμηνο ασφάλιστρο;;;  Είκοσι ευρώ; Άκουγα για μεγάλες μειώσεις, αλλά τόσο πολύ πια… μένω έκπληκτος!!!
-          Ε είπαμε γλυκέ μου ιδιοκτήτη οχήματος, αλλά όχι κι έτσι! Απλά σου έχω την εξής καταπληκτική λύση: ασφάλιση με τη μέρα!
-          Ασφάλιση με τη μέρα; Δηλαδή όπως λέμε πίτσα με το μέτρο;;
-          Μμμμ γάτα είσαι γλυκέ μου ιδιοκτήτη οχήματος! Ανάλογα με τα λεφτά που μπορείς να μου δώσεις, τόσες θα είναι και οι μέρες που θα σε ασφαλίσω! Θες μια μέρα; Θες μια βδομάδα; Θες έναν μήνα; Ό,τι τραβάει η ψυχή σου! Κι όταν ξαναέχεις λεφτά, ξαναψωνίζεις!
-          Τι μου λέτε;;; Μα γίνονται τέτοια πράγματα;;;
-          Φυσικά γλυκέ μου ιδιοκτήτη οχήματος, όλα γίνονται! Πώς αγοράζεις χρονοκάρτα ομιλίας για το κινητό σου; Ε, έτσι θα αγοράσεις και χρονοκάρτα ασφάλισης για το αυτοκίνητό σου!
-          Ε τότε πάρτε ένα δεκαρικάκι, γιατί έχω υποσχεθεί στο κορίτσι μου να πάμε για σουβλάκια το βράδυ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου