Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Σλάμαρης Θωμας/ iwant2help


Σε ενδιαφέρει να αυξήσεις τις πωλήσεις σου αλλά τα έχεις δοκιμάσει όλα;

Θέλεις να πετύχεις τους στόχους σου χωρίς να χάσεις άλλο χρόνο;

Έχεις επιχείρηση ή ομάδα που έχει δυνατότητες και θέλεις να την «απογειώσεις» ;

                      

Η εκπαίδευση πωλήσεων iwant2help φτιάχτηκε από πωλητές, εμπόρους, επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων για πωλητές, εμπόρους, επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων και όλους όσους θέλουν να πετύχουν αυξάνοντας τις πωλήσεις τους  χωρίς να χάσουν άλλο χρόνο.
Η εμπειρία μας έχει προέλθει από την ίδια την αγορά. Από τα δικά μας λάθη και τις δικές μας επιτυχίες στις πωλήσεις. Ξέρουμε τις δυσκολίες και τις ευκαιρίες που έχει κάθε πωλητής γιατί εμείς πρώτα το έχουμε ζήσει για πολλά χρόνια στην πρώτη γραμμή. Δεν επαρκεί η μόρφωση για να κάνει τον αληθινό πωλητή, αλλά χρειάζεται εμπειρία πόρτα-πόρτα, από τηλέφωνο, από λιανική και γενικά από αυτό που λέμε με απλά λόγια «εμπειρία ζωής».
Έτσι αυτό που προσφέρουμε δεν είναι μια ακόμα εκπαίδευση, σεμινάριο ή workshop.
Είναι μια ολοκληρωμένη λύση υποστήριξης πωλήσεων που έχει συγκεκριμένα αποτελέσματα.  Δες πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε εδώ.
Επειδή πιστεύουμε πως η αυτοεκτίμηση είναι η βάση της επιτυχίας στις πωλήσεις, σου κάνουμε ένα δώρο.
Ζήτα να σου σταλεί με email ο ειδικός σύνδεσμος για να «κατεβάσεις»  εντελώς δωρεάν, το βιβλίο  «Αυτοεκτίμηση – το μυστικό της επιτυχίας»  και θα το έχεις αμέσως.


Ο κανόνας του «είμαι, κάνω, έχω»

happy-workerΠριν αρκετά χρόνια είχα την τύχη να συμμετέχω σε ένα καταπληκτικό σεμινάριο με τίτλο «Η δυναμική της επιτυχίας» με εισηγητή τον Δάσκαλο ( όπως τον αποκαλώ) Αντώνη Καλογήρου. Το σεμινάριο αυτό ήταν ένα σημαντικό ορόσημο στη ζωή μου γιατί με άγγιξε βαθιά και το ακολούθησαν πολλά άλλα σεμινάρια και εργαστήρια προσωπικής ανάπτυξης πάντα με τον Α.Καλογήρου και συνεργάτες του.
Ένα σημαντικό θέμα που άγγιξε ο Αντ.Καλογήρου τότε και συνεχίζει (από ότι ξέρω με νεανική ορμή) να προσεγγίζει στα σεμινάριά του και σήμερα, ήταν ο κανόνας του «είμαι, κάνω, έχω».
Σύμφωνα με αυτό το κανόνα οι περισσότεροι άνθρωποι σήμερα και πάντα, θεωρούν πως για να είναιευτυχισμένοι, ικανοποιημένοι, πετυχημένοι κλπ , θα πρέπει να έχουν κάτι για να κάνουν αυτό που πρέπει. Για παράδειγμα , όπως αναφέρει στο βιβλίο του «Η δυναμική της επιτυχίας» ο Α.Καλογήρου :
« Π.χ. χρειάζεστε χρήματα για να μπορέσετε με αυτά να κάνετε μια πιο άνετη ζωή , να φτιάξετε μια επιχείρηση ή κάτι άλλο που ονειρεύεστε. Θέλετε να έχετε μια ωραία γυναίκα ή έναν ωραίο άντρα για να μπορέσετε να φτιάξετε μια ωραία σχέση ή να κάνετε το «κομμάτι» σας στους άλλους ώστε να σας αποδεχτούν έτσι και να σας θαυμάζουν.Θέλετε να έχετε γνώσεις για να μπορέσετε να κάνετε τη ζωή σας πιο πνευματική,πιο σωστή ή πιο αποδεκτή…»
Έτσι αρχίζει και εξελίσεται η σκέψη μας πως θέλουμε να έχουμε κάποια πράγματα γιατί με αυτά θα μπορέσουμε να κάνουμε κάτι για να είμαστε πιο ευτυχισμένοι, επιτυχημένοι και αποδεκτοί.
Η αλήθεια όμως είναι εντελώς ΑΝΑΠΟΔΗ !
Δηλαδή στην ουσία πρέπει πρώτα να ΕΙΜΑΣΤΕ ευτυχισμένοι και επιτυχημένοι με αυτό που έχουμε ΣΗΜΕΡΑ για να μπορέσουμε να ΚΑΝΟΥΜΕ όσα χρειάζονται ώστε να ΕΧΟΥΜΕ αυτά που φέρνει η προσπάθεια και η επιτυχία μας.
Το λέει ο Α.Καλογήρου με τον εξής τρόπο:
« … Μόνο όταν ‘είσαι’ πλούσιος στο νου θα μπορείς να ‘κάνεις’ ό,τι χρειάζεται για να μπορείς να ‘έχεις’ όσα χρηματα θέλεις. Μόνο όταν ‘είσαι’ σωστός σύντροφος θα μπορείς να ‘κάνεις’ ό,τι χρειάζεται και έτσι θα ‘έχεις’ την πιο ωραία σχέση»
Στο ίδιο βιβλίο περιγράφει μια μελέτη που έγινε στο Βέλγιο πριν πολλά χρόνια και αφορούσε τους τυχερούς με μεγάλα χρηματικά ποσά από το ΛΟΤΤΟ. Αποδείχθηκε πως το 87,2% όσως είχαν κερδίσει, δεκαπέντε χρονια μετά την νίκη τους, είχαν ξαναγυρίσει στην ίδια οικονομική κατάσταση που ήταν πρίν την επιτυχία τους. Αυτό αποδεικνύει πως όσοι δεν είχαν πριν τα κέρδη τους , την σωστή πνευματική κατάσταση και βρισκόντουσαν σε κατάσταση ‘έλλειψης’ , δεν κατάφεραν να φύγουν από αυτή ανεξάρτητα από το χρηματικό ποσό που κέρδισαν και ξαναγύρισαν στην ίδια κατάσταση.
Άρα ο κανόνας του «είμαι, κάνω, έχω» μας λέει πως πρέπει ΤΩΡΑ να είμαστε αυτό που θέλουμε , με ό,τι και αν μας συμβαίνει, με ό,τι και αν έχουμε και μόνο έτσι θα καταφέρουμε να κάνουμε όσα πρέπει για να πετύχουμε ακόμα περισσότερα στο μέλλον και να είμαστε ακόμα πιο καλά.
Για αυτό ξεκίνα τώρα και νιώσε , γίνε, πίστεψε ( όποιες δυσκολίες και αν περνάς) πως είσαι η καλύτερη εξέλιξη του εαυτού σου που υπήρξε μέχρι σήμερα και πως μπορείς να καταφέρεις τα πάντα γιατί ξέρεις περισσότερα από ποτέ. Έχεις πάντα χρόνο να διορθώσεις καταστάσεις και πράγματα και μπορείς να αλλάξει πολλά αλλά πρέπει πρώτα να στηρίξεις τον εαυτό σου και να νιώσεις τυχερός για όσα έχεις και άξιος να πάρεις τη ζωή σου στα χέρια σου.
Ξεκίνα από αυτό και τότε θα ΚΑΝΕΙΣ όσα πρέπει για να ΕΧΕΙΣ αυτά που θέλεις.
Καλή Τύχη


10 Μυστικά για να παίρνεις συστάσεις απο τους πελάτες σου

Η εξεύρεση πελατών είναι πάντα το μεγαλύτερο πρόβλημα για κάθε πωλητή. Ειναι άλλωστε η αρχή κάθε προσπάθειας αφού χωρίς υποψήφιους πελάτες δεν μπορεί να γίνει καμμία πώληση. Βέβαια υπάρχουν πολλών ειδών υποψήφιοι πελάτες. Ο καλός υποψήφιος πελάτης είναι αυτός που είναι πιο εύκολα προσεγγίσιμος και έχει την ανάγκη αυτού που προσφέρει ο πωλητής. Η προσεγγισιμότητα παίζει σημαντικότατο ρόλο στο να καθορίσουμε τον ιδανικό υποψήφιο πελάτη και είναι η αρχή για να κλείσουμε τη συνάντηση γνωριμίας και καθορισμού αναγκών.
Ο καλύτερος τρόπος εξεύρεσης κατάλληλων υποψηφίων πελατών ήταν πάντα και θα είναι , η παροχή συστάσεων από ήδη πελάτες μας. Ελάχιστοι όμως είναι οι πωλητές που έχουν αξιοποιήσει αυτή τη πηγή όσο θα έπρεπε. Αντίθετα πολλοί αναλώνονται στη τηλεφωνική προσέγγιση αγνώστων, στην τυχαία γνωριμία ή σε άλλες δευτερεύουσες πηγές ενώ θα έπρεπε να είχαν αναγάγει τις συστάσεις στον κύριο τρόπο εξεύρεσης πελατών που θα τους προσέφερε:
  • Σταθερή ροή πελατών
  • Ευκολία στη προσέγγιση
  • Θετική στάση στη γνωριμία
  • Πληροφόρηση για τον πελάτη ώστε να γίνει προετοιμασία
  • Αξιοποίηση του χρόνου
  • Μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας.

Μερικά «μυστικά» που μπορούν να βοηθήσουν στην εκμαίευση συστάσεων είναι :
  1. Μην ξεχνάς να ζητάς συστάσεις από κάθε πελάτη σου όταν τον συναντάς για κάποιον λόγο και αν δεν έχεις λόγο βρες έναν για να τον δεις.
  2. Για να σου δώσει συστάσεις ο πελάτης πρέπει να είσαι καλός/η στη δουλειά σου και πραγματικά να ενδιαφέρεσαι για αυτόν αποδεικνύοντας το με τις πράξεις σου
  3. Δώσε κίνητρο στον πελάτη για να σου δώσει συστάσεις. Εξήγησέ του πως όλοι σου οι πελάτες σου δίνουν και έτσι δουλεύεις εσύ και πως θα ήθελες και τη δική του υποστήριξη όπως έχει και αυτός τη δική σου.
  4. Θυμίσου την αρχή της ανταποδοτικότητας που λέει πως για να πάρεις πρέπει πρώτα να δώσεις και μάλιστα πρέπει να δώσεις αναπάντεχα και με τον σωστό τρόπο. Τότε κάνεις τον πελάτη ευνοικό στο αίτημά σου.
  5. Παρότρυνέ τον να ξεκινήσει να σου λέει ονόματα , βγάζοντας το στυλό και το μπλοκάκι σου και έτοιμος να γράψεις.
  6. Βοήθησέ τον να φέρει στο μυαλό του τον τύπο πελάτη που θέλεις. Δωστου κάποια χαρακτηριστικά π.χ. ποιόν ξέρεις που έχει παιδιά ή ποιόν ξέρεις που έχει αυτοκίνητο παλαιότερο από 10 χρόνια ή με ποιόν κάνεις παρέα συχνά κλπ
  7. Μόλις αρχίσει να σου λέει κάτι , πάρε ΟΛΑ τα στοιχεία που σου είναι χρήσιμα π.χ. ηλικία, επάγγελμα, οικογενειακή κατάσταση κλπ
  8. Να είσαι προετοιμασμένος   για όλα, με έντυπα και με έτοιμες απαντήσεις στις αντιρρήσεις του και τις αναβολές ( π.χ. ασε να το δω και παρε με αύριο, δεν ξέρω αν θα ήθελα να δώσω το τηλεφωνό τους κλπ)
  9. ¨Οταν αρχίσει ο πελάτης να σου μιλά , μην τον κόβεις , γράψε γρήγορα και καθαρά.
  10. Μόλις αρχίζει να κομπιάζει και σου λέει πως φτάνουν αυτά που σου έδωσε , μην σταματάς , ζήτα του να συνεχίσει λίγο ακόμα μόλις πιάσει τον αριθμό π.χ. 5 ή 8 ή 10 ονόματα μπορεί να τον αφήσεις για να σου δώσει τα υπόλοιπα μετά από λίγο καιρό….

Να θυμάσαι πως οι συστάσεις που θα πάρεις σημαίνουν και σίγουρο πελάτη για σένα. Για αυτό ειναι σημαντικό να το κάνεις συστηματικά και πολύ επαγγελματικά. Απο αυτό εξαρτάται η εξέλιξή σου αλλά η σημασία που αντιμετωπίζεις κάθε πελάτη σου. Μην σταματάς αν δεν πάρεις τις συστάσεις που στις περισσότερες περιπτώσεις αυτές ειναι η πραγματική αμοιβή σου για τη δουλειά που προσφέρεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου