Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Το www.nextdeal.gr στηρίζει τους Managers ασφαλιστών - Βγάλτε τον ασφαλιστή σας από την ανωνυμία με ένα διαγωνισμό!

Δημοσίευση: Πέμπτη, 05 Νοέμβριος 2015 10:15

Το www.nextdeal.gr στηρίζει τους Managers ασφαλιστών - Βγάλτε τον ασφαλιστή σας από την ανωνυμία με ένα διαγωνισμό!

Το www.nextdeal.gr στηρίζει τους Managers ασφαλιστών - Βγάλτε τον ασφαλιστή σας από την ανωνυμία με ένα διαγωνισμό!
Οι διαγωνισμοί αποτελούν μια μέθοδο για αναγνώριση των ειδικών προσπαθειών που καταβάλλει έναςασφαλιστής
Συχνά σε ένα μεγάλο υποκατάστημα ή μια μεγάλη εταιρία οι ασφαλιστές εργάζονται σε μια ατμόσφαιρα ανωνυμίας. Η αναγνώριση που εκφράζεται με ειδικές βραβεύσεις, αναμνηστικές πλάκες, δημοσιεύσεις σε δελτία επιτυχόντων στις πωλήσεις, είδη οικιακής χρήσεως κλπ δίνει στον ασφαλιστή μια αίσθηση σπουδαιότητας, καταξίωσης ή προσωπικού κύρους.
Οι διαγωνισμοί έχουν εκπαιδευτική αξία. Στην προσπάθειά τους να νικήσουν, οι ασφαλιστές συχνά τείνουν να βελτιώσουν τις γνώσεις και την τεχνική πωλήσεώς τους καθώς και την ανάπτυξη καλύτερης επιχειρηματολογίας. Είναι περισσότερο δεκτικοί σε νέες ιδέες και συνεργασία τόσο με τον Διευθυντή τους όσο και με τους συναδέλφους τους.
Το ερέθισμα για νέες πωλήσεις, βελτίωση του τρόπου εξευρέσεως υποψήφιων πελατών και προσφοράς νέων ασφαλιστικών προγραμμάτων, αποτελεί συχνά απόρροια ενός διαγωνισμού πωλήσεων.
Οι διαγωνισμοί συνενώνουν τις οικογένειες και τους φίλους των ασφαλιστών αποτελώντας έτσι, μια από τις πιο ισχυρές παρωθητικές δυνάμεις που επιδρούν πάνω στους ασφαλιστές, οι οποίοι επιθυμούν να κρατηθούν ψηλά στην εκτίμηση αυτών των ατόμων.
Κάποιοι Διευθυντές Πωλήσεων (όχι όλοι) έχουν μεγάλες ευθύνες που μέσα στην κρίση εγκατέλειψαν στη τύχη τους τα δίκτυα πωλήσεων. Περιμένουμε από όλους με τη νέα χρονιά να τονώσουν με κάθε τρόπο το θετικό περιβάλλον του ασφαλιστή! Σε όλες τις εταιρίες είναι έντονη αυτή η ανάγκη. Η κ. Ρατσιάτου στη NN, ο κ. Ζερβουδάκης στη Metlife, ο κ. Σωτηράκος στη Generali, ο κ. Ζαφείρης στην Εθνική, ο κ. Σακελλαρίου στην AXA, ο κ. Γκατζόφλιας στο Μινέττα, ο κ. Ν. Δελένδας στη Eurolife, οι κ.κ. Καντώρος και Φραγκουλόπουλος στην Interamerican, ο κ. Μαυρέλης στην International Life, ο κ. Ρούβας στην Prime, ο κ. Φουντουλάκης στη Συνεταιριστική, η κ. Σταθούρου στην Allianz, ο κ. Φύστας στην ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, ο κ. Σουρλής στην Υδρόγειο, ο κ. Παπαδόπουλος στην AIG, ο κ. Τσαούσης στην Ergo, ο κ. Μπακούσης στην Ατλαντική, ο κ. Ζαχαρόπουλος στην Interasco και αρκετοί συνεργάτες τους ας προγραμματίσουν καλά τους νέους διαγωνισμούς των εταιριών τους στο 2016 με βασικό στόχο να βγάλουν από την ανωνυμία περισσότερους ασφαλιστές τους. Θα έχουν μεγαλύτερη παραγωγή εάν καταφέρουν να ανεβάσουν τον μέσο όρο του υπόλοιπου κομματιού τους από αυτό του 20% των πρώτων τους που συνεχώς φροντίζουν. Συνήθως οι πρώτοι τους ασφαλιστές κινούνται στα όριά τους. Η μεγάλη μάζα ασφαλιστών έχει ανάγκη παρακίνησης για να βγει από την ανωνυμία. Κάντε έναν λογαριασμό τι θα σήμαινε για σας μια αύξηση παραγωγής αυτού του πλήθους που λιμνάζει στις εταιρίες! Μιλάμε για τραγικές διαπιστώσεις όπου 100, 200, 300, 500 αλλά και 800 ασφαλιστές κάποιων εταιριών δεν έχουν καμία παραγωγή για πολλούς μήνες!
Το www.nextdeal.gr πιστεύει ότι μεγάλο μέρος αυτών είναι στην ανωνυμία με ευθύνη των στελεχώνπωλήσεων των εταιριών, που συνεχώς στρατολογούν για να τους εγκαταλείψουν στη τύχη τους. Όσα υποστηρίζει το Nextdeal αποδεικνύονται στα στατιστικά στοιχεία των επιμελητήριών και εφοριών.
Nextdeal newsroom

Γράφει:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου