Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

26 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΞΗΓΟΥΝ ΓΙΑΤΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΑΙΖΕΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΡΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.

26 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΞΗΓΟΥΝ ΓΙΑΤΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΑΙΖΕΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΡΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.

Δείτε καλύτερα τον υπ’ αριθ. 8, 15 και 21 λόγο!
1. Επειδή η εξυπηρέτηση είναι η μόνη πιο σπουδαία διαφορά μεταξύ της πωλήσεως ασφάλειας ζωής μέσω των ασφαλιστών και του συστήματος του υποκαταστήματός σας από κάθε άλλη μέθοδο.
2. Επειδή όταν αγοράζει ο υποψήφιος ασφάλεια ζωής περιμένει και αξίζει ποιοτική εξυπηρέτηση.
3. Επειδή η εξυπηρέτηση είναι ο μόνος σπουδαιότερος λόγος που εξηγεί γιατί η σύγκριση της τιμής που προσφέρουμε εμείς ως προς τη τιμή άλλων εταιρών είναι ένας ανεπαρκής τρόπος για να διαλέξει ο πελάτης ένα σχέδιο ασφάλειας ζωής.
4. Επειδή με το να κάνουμε μια καλή εξυπηρέτηση δημιουργούμε μια ασφαλιστική καριέρα με ακόμα μεγαλύτερη αμοιβή και περισσότερο ουσιώδη.
5. Επειδή η εξυπηρέτηση είναι μια δοκιμασμένη μέθοδος δημιουργίας πελατείας που οδηγεί σε άλλες πωλήσεις χωρίς να καταβάλλετε μεγάλο κόπο.
6. Επειδή η εξυπηρέτηση μπορεί να σας προσφέρει συστάσεις για νέους πελάτες ακόμη και όταν μιαπώληση δεν είναι άμεσο αποτέλεσμα της εξυπηρετήσεως.
7. Επειδή η υπόληψη που δημιουργεί μια καλή εξυπηρέτηση αυξάνει την υπόληψη του Υποκαταστήματος και ασφαλιστού.
8. Επειδή η εξυπηρέτηση μπορεί να σας βοηθήσει στις προσπάθειές σας για να βρείτε νέα ονόματα υποψήφιων πελατών.
9. Επειδή η καλή φήμη που αποκτάτε θα βοηθήσει τα κέντρα επιρροής σας να είναι πιο πρόθυμα να βοηθήσουν εσάς και τους ασφαλιστές σας.
10. Επειδή η εξυπηρέτηση σας προσφέρει ευκαιρίες για να πουλήσετε ασφάλεια που κανονικά δε θα είχατε προγραμματίσει.
11. Επειδή η εξυπηρέτηση είναι σχετικά φθηνός αλλά αποτελεσματικός τρόπος διαφημίσεως.
12. Επειδή η εξυπηρέτηση κρατά τους ασφαλιστές σας σε συνεχή επαφή με το αγοραστικό κοινό.
13. Επειδή οι επισκέψεις εξυπηρετήσεως θα εφοδιάσουν τους ασφαλιστές σας με μια δύναμη για να ανταπεξέλθουν σε μια σειρά αποτυχιών κατά τη διάρκεια μιας πτώσεως.
14. Επειδή μόνο η εξυπηρέτηση μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της διατηρησιμότητας.
15. Επειδή η εξυπηρέτηση θα δώσει τη βάση στους ασφαλιστές σας, όταν η εταιρία βγάλει ένα καινούργιο προϊόν και ψάχνουν για υποψήφιους γι’ αυτό το νέο προϊόν.
16. Επειδή η εξυπηρέτηση θα βοηθήσει τους ασφαλιστές να είναι ενήμεροι για τις μεταβολές των όρων και κανονισμών που επηρεάζουν τους πελάτες τους.
17. Επειδή με τις επισκέψεις για εξυπηρέτηση θα δοθεί σταθερό κίνητρο στους ασφαλιστές διότι βλέπουν πρακτικώς τα οφέλη που προσφέρει η ασφάλεια ζωής.
18. Επειδή η διαρκής εξυπηρέτηση θα χρησιμεύσει σαν μια υπενθύμιση στους πελάτες όσον αφορά το γιατί αγοράσαν μια ασφάλεια ζωής και πόσο πολύτιμη είναι.
19. Διότι η ποιοτική εξυπηρέτηση πρακτικώς θα εξαλείψει τον συναγωνισμό.
20. Διότι ένα πρόγραμμα εξυπηρετήσεως αυξάνει το βαθμό επιτυχίας μιας διαφημιστικής εκστρατείας μέσω του Ταχυδρομείου ή τηλεόρασης.
21. Διότι οι επισκέψεις εξυπηρετήσεως διατηρούν τους ασφαλιστές στο «αυλάκι της πωλήσεως».
22. Διότι η εξυπηρέτηση προάγει τον προγραμματισμό και ο προγραμματισμός είναι καλός για τον κάθε ένα – τον ασφαλιστή, τον πελάτη, και τους δικαιούχους του πελάτη.
23. Διότι η εξυπηρέτηση βοηθά να εξαλειφθούν οι παρεξηγήσεις ή οι παραβλέψεις που μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα.
24. Διότι η εξυπηρέτηση προφυλάσσει τους ασφαλιστές από το να ξεχάσουν να κάνουν κάτι που σκόπευαν να κάνουν – όπως αλλαγή όρων ή πρόσθετες καλύψεις.
25. Διότι οι επισκέψεις εξυπηρετήσεως μπορεί να εμπνεύσουν καινούργιες τακτικές πωλήσεως ή κίνητρα.
26. Διότι οι επισκέψεις εξυπηρετήσεως επιτρέπουν στους ασφαλιστές να δοκιμάσουν νέες προσεγγίσεις ή νέα προγράμματα στις οικείες περιοχές.
Οι παραπάνω 26 λόγοι εξηγούν γιατί η καλή γνώση και εφαρμογή του service (εξυπηρέτηση του πελάτη) είναι απαραίτητη για όλους τους Διευθυντές και Ασφαλιστές.
Nextdeal newsroom

Γράφει:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου