Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Το www.nextdeal.gr στηρίζει τους συντονιστές. Οι δραστηριότητες του Διευθυντού υποκαταστήματος Agency και ο επανασχεδιασμός τους!

Το www.nextdeal.gr στηρίζει τους συντονιστές. Οι δραστηριότητες του Διευθυντού υποκαταστήματος Agency και ο επανασχεδιασμός τους!

Το www.nextdeal.gr στηρίζει τους συντονιστές. Οι δραστηριότητες του Διευθυντού υποκαταστήματος Agency και ο επανασχεδιασμός τους!
Το www.nextdeal.gr παρατηρεί ότι μαζί με την αύξηση της οικονομικής κρίσεως μεγαλώνει και η μελαγχολία των ασφαλιστών νέων και παλαιών σχετικά με το αύριο της ζωής και του επαγγέλματός τους. Όλοι σχεδόν οι παράγοντες είναι ΕΝΑΝΤΙΟΝ τους! Το εισόδημά τους είναι αισθητά μειωμένο, το εργασιακό περιβάλλον εχθρικό και στο γραφείο αλλά και στην αγορά, οι κανονισμοί και συμβάσεις ΔΕΝ κατοχυρώνουν το χαρτοφυλάκιό τους. Οι επαγγελματικοί σύλλογοι δεν έχουν επαφή με το μεγάλο αριθμό των ασκούντων το επάγγελμα και τα ειδικά προβλήματα των ειδικών κατηγοριών (συντονιστέςδιαμεσολαβούντεςμεσίτες,πράκτορες) αλλά εξαντλούν την παρουσία τους σε γενικές και αόριστες συμμετοχές και δηλώσεις, οιεκπαιδεύσεις και ενημερώσεις σε πολύ χρόνο σπαταλούνται σε όχι ασφαλιστική εκπαίδευση αλλά σε εκ του «μακρόθεν» ψυχολογικές και γενικές πωλησιακές ασκήσεις και η πολιτεία ΔΕΝ τους προσφέρει τα απαραίτητα αλλά συνεχώς τους ζητάει υποχρεώσεις, φόρους, γραφειοκρατία…
Οι ασφαλιστικές εταιρίες αν και όλες οι μετρήσεις και έρευνες δείχνουν ότι κυρίαρχο ρόλο παίζουν οιασφαλιστικοί σύμβουλοι στην παραγωγή και αύξηση πελατείας μαζί με τους διευθυντές τους (κυρίως τουAgency), εν τούτοις τους εμποδίζουν με διαφορετικά τιμολόγια μεταξύ αυτών και εναλλακτικών δικτύων, με παρεμβολές τρίτων εκτός εταιρίας εναλλακτικών δικτύων με προσχήματα και προφάσεις και αφορμές διείσδυσης στα χαρτοφυλάκια με κόλπα υφαρπαγής υπογραφών για αλλαγές συμφωνηθέντων και άλλα πολλά!
Μια ιστορική σύγκριση αριθμών, αποτελεσμάτων και ανθρώπων στις πωλήσεις της τελευταίας 15ετίας αποδεικνύουν τα γραφόμενα! Δυστυχώς για πολλούς οι περισσότεροι ΔΕΙΚΤΕΣ αυτών που διευθύνουν είναι ΚΟΚΚΙΝΟΙ! Οι δήθεν βελτιώσεις κανονισμών και συμβάσεων έφεραν αντίθετα αποτελέσματα σε αριθμό και κύρος πολλών εταιριών και διαμεσολαβούντων που αποτυπώνονται στα μερίδια αγοράς σε μερικό και γενικό σύνολο κάνοντας επιτακτική την ανάγκη οι ασφαλιστικές εταιρίες να σκεφθούν ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ και οιασφαλιστές να γυρίσουν στις βάσεις τους, στα βασικά των ασφαλειών, στις βασικές έννοιες, στα βασικά τωνπωλήσεων, στους βασικούς ορισμούς κάθε έννοιας της δουλειάς τους!
Ασφαλιστικό ΝΑΙ - τ.123
Το υπ’ αριθμόν 123 τεύχος του ΝΑΙ ήταν αφιερωμένο σε αυτήν την επιστροφή στις βάσεις!
Το www.nextdeal.gr προτείνει οι Διευθυντέςυποκαταστημάτων και γραφείων καθώς και οιασφαλιστικοί σύμβουλοι κάθε κατηγορίας να μελετήσουν καλά και τους κανονισμούς της Τραπέζης της Ελλάδος – ΔΕΙΑ όπου περιγράφονται οι νόμοι λειτουργίας και οι ορισμοί τι είναι συντονιστής, τι είναι μεσίτης,πράκτορας κλπ., για να διαπιστώσουν και μόνοι τους ποιοι είναι συνάδελφοι νόμιμοι και ποιοι κάνουν υπέρβαση ορίων νομιμότητας επειδή και αρκετοί αρθρογράφοι, μη γνωρίζοντες την ασφαλιστική επιστήμη και αγορά, υπερβαίνουν τα όρια ενημέρωσης παραπληροφορώντας.
Ένα παράδειγμα της συνολικής προσπάθειας είναι και οι ορισμοί που παραθέτει σήμερα το www.nextdeal.gr για τις δραστηριότητες τουΔιευθυντού υποκαταστήματος, χρήσιμοι για πολλούς υπερασπιστές της ιδέας τουΔιευθυντή – Συντονιστή ασφαλιστών όπως τον ορίζει η Τράπεζα της Ελλάδος. ΔΕΙΤΕ περισσότερα ΕΔΩ.
Φίλοι συντονιστές διαβάστε προσεκτικά ποιες είναι οι καθημερινές δραστηριότητές σας για να βγείτε από την μελαγχολία εργαζόμενοι! Επανασχεδιάστε εξ αρχής γυρίζοντας στα βασικά της δουλειάς! Καλή επιτυχία!
Δραστηριότητα
1. Εκπαίδευση και επίβλεψη νέων ασφαλιστών
2. Υποβοήθηση νέων ασφαλιστών πάνω στις πωλήσεις
3. Εκπαίδευση και επίβλεψη παλαιότερων ασφαλιστών
4. Υποβοήθηση παλαιότερων ασφαλιστών πάνω στις πωλήσεις
5. Στρατολόγηση και επιλογή
6. Προσυμβατικός προσανατολισμός
7. Ανάπτυξη πωλήσεων του υποκαταστήματος
8. Συγκεντρώσεις στο υποκατάστημα
9. Εκπαίδευση πάνω στη Διεύθυνση (management)
10. Διοίκηση γραφείου
11. Κοινωνικές και επαγγελματικές δραστηριότητες
12. Προσωπική παραγωγή
Ορισμοί
Νέος ασφαλιστής – Ασφαλιστές που στρατολογήθηκαν κατά το προηγούμενο ή κατά το τρέχον ημερολογιακό έτος.
Εκπαίδευση και επίβλεψη – Δραστηριότητες που έχουν σα στόχο: την πρόσκτηση γνώσεων και ανάπτυξη ικανοτήτων. Την καθοδήγηση του ασφαλιστή και την εφαρμογή στην πράξη των γνώσεων και ικανοτήτων του που ανέπτυξε. Την επαγγελματική ηθική και την παρακίνηση.
Βοήθεια πάνω στις πωλήσεις – Ο ασφαλιστής υποβοηθείται σε μια συγκεκριμένη περίπτωση όπου γίνεται χρήση των γνώσεων και ικανοτήτων του που ανέπτυξε κατά την εκπαίδευσή του.
Στρατολόγηση και επιλογή – Οι δραστηριότητες που συναρτούνται με την προσέλκυση και επιλογήασφαλιστών εξαιρουμένου του προσυμβατικού προσανατολισμού.
Η ανάπτυξη των πωλήσεων στο υποκατάστημα – Οι δραστηριότητες που σχετίζονται με τον προγραμματισμό, την διοίκηση και την επαγγελματική ηθική των ασφαλιστών και των Unit Managers. Περιλαμβάνει επίσης διαγωνισμούς, ανάπτυξη πηγών υποψήφιων πελατών, προβλήματα που αναφύονται μετά τη λήψη μιας αιτήσεως ασφαλίσεως, αναφορές των Unit Managers, σχεδιασμό, προγραμματισμό και Διεύθυνση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, συμμετοχή σε συγκεντρώσεις υποκαταστήματος, συνέδρια, κλπ.
Εκπαίδευση στο management - Σεμινάρια και ενημερωτική εκπαίδευση πάνω στη Διεύθυνση Υποκαταστήματος που περιλαμβάνει τόσο το χρόνο του εκπαιδευτή όσο και του εκπαιδευόμενου. Αυτο-ενημέρωση και συμμετοχή στις εκδηλώσεις των κατά επιθεωρήσεως συγκεντρώσεις των Διευθυντών Υποκαταστημάτων και Unit Managers.
Διοίκηση του γραφείου – Περιλαμβάνει τη διοίκηση του προσωπικού των γραφείων του Υποκαταστήματος, την εξυπηρέτηση των πελατών και την προσπάθεια για την διατήρηση των συμβολαίων.
Κοινωνικές και επαγγελματικές δραστηριότητες – Συμμετοχή σε διάφορες αστικές, κοινωνικές και επαγγελματικές εκδηλώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου