Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Εξώδικες καταγγελίες και κοινοποιήσεις σε ΔΕΙΑ συλλόγους και Υπουργεία, ο απόηχος διαμάχης μεσιτικών, ασφαλιστικών εταιριών και διαμεσολάβησης!

Εξώδικες καταγγελίες και κοινοποιήσεις σε ΔΕΙΑ συλλόγους και Υπουργεία, ο απόηχος διαμάχης μεσιτικών, ασφαλιστικών εταιριών και διαμεσολάβησης!

Εξώδικες καταγγελίες και κοινοποιήσεις σε ΔΕΙΑ συλλόγους και Υπουργεία, ο απόηχος διαμάχης μεσιτικών, ασφαλιστικών εταιριών και διαμεσολάβησης!
 Στο www.Nextdeal.gr κοινοποιήθηκε εξώδικη καταγγελία  τραπεζικού-ασφαλιστικού διαμεσολαβητή προς  δύο ασφαλιστικές εταιρίες και μία μεσιτική, μέσα   από την οποία συμπεραίνεται  ο σκληρός απόηχος του ανταγωνισμού μεταξύ εταιριών διαμεσολάβησης και ασφαλιστικών εταιριών για κατάκτηση του μεριδίου αγοράς και αμοιβές προμηθειών.Με επιφύλαξη δημοσιεύουμε αναλυτικότερα κάποιες λεπτομέρειες καθημερινής πρακτικής, που ίσως φανούν χρήσιμες στους αναγνώστες μας. 
 
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΞΩΔΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ 
 
 
ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΚΔΔ (άρθρα 1,2,12) ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΚΑΘΟΛΑ ΝΟΜΙΜΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΕΞΩΔΙΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ-
 
ΕΞΩΔΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ
 
ΤΟΥ ΒΑΣΣΑΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, κάτοικος Πειραιά, Φύλωνος 36, Τηλ 212-2222646
ΠΡΟΣ
 
1. ΜΕΣΙΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ", που εδρεύει στο ….. Αττικής, Τηλ …
 
2. ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ "Α… ΑΕΓΑ", που εδρεύει στο ….Αττικής, Λ.Κηφισίας …
3. ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ "Β… ΑΕΓΑ", που εδρεύει στην Αθήνα, … 
 
-Το παρόν κοινοποιείται επίσης στις αρμόδιες αρχές της χώρας (Τράπεζα Ελλάδος - Εποπτεία Ιδ.Ασφάλισης, Σύλλογος Ασφαλιστών Ελλάδος - βάσει εγκυκλίου 34/1574-, Σύλλογος Μεσιτών Ελλάδος, Σύλλογος Ασφαλιστικών Εταιριών, Υπουργείο Μεταφορών - Μέγαρο Μαξίμου)-
 
Με βάσει τα αποδεικτικά emails που σας επισυνάπτω στη παρούσα μου, σας αναφέρω τα εξής.
 
Στις 12-5-2015 οι κύριοι Φ…, Σ…. μου στέλνουν τα λανθασμένα (σε ασφαλιστικές διάρκειες) ειδοποιητήρια πληρωμών σε συμβόλαια 2 Μηχανημάτων Εργου της… ΑΕ στην "Α… ΑΕΓΑ". Στο ίδιο email, όπως διαπιστώνετε μου στέλνουν και τη προφορά της "Β… ΑΕΓΑ" για τα 3 οχήματα της … (..."Επίσης σας αποστέλλω την προσφορά από "Β… ΑΕΓΑ" για τα οχήματα …1, …2, …3).
 
Την ίδια ημέρα στέλνω επείγον email στη μεσιτική "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ" για να επανεκδόσουν τα ειδοποιητήρια της "Α… ΑΕΓΑ", με τις σωστές ασφαλιστικές διάρκειες. Σε απάντηση οι κύριοι Φ…Σ… απαιτούν επιμόνως απο εμένα και το πελάτη του δημοσίου πρώτα να εξοφληθούν οι λανθασμένες ταχυπληρωμές της "Α… ΑΕΓΑ", και να προκαταβληθούν τα ασφάλιστρα για την "Β… ΑΕΓΑ" χωρίς καν να μου στείλουν κάποιο υποτυπώδες προτιμολόγιο προκειμένου να εκδοθεί το σχετικό ένταλμα πληρωμής για λογαριασμό της "Β… ΑΕΓΑ".
 
Συνεχίζω και εγώ απο τη μεριά μου να ζητώ το αυτονόητο, δηλαδή όχι μόνο να μου διορθώσουν ως όφειλαν τις ταχυπληρωμές αλλά και να μου στείλουν τις προσφορές της "Β… ΑΕΓΑ" σε μορφή pdf όπου θα φαίνονται αναλυτικά και οι καλύψεις του κάθε οχήματος εκ των 3.
 
Και ενώ περιμένω απαντήσεις από την "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ",, στις 15-5-2015 λαμβάνω εξώδικη λύση συνεργασίας μου με την εν λόγω εταιρία χωρίς άνευ ενημέρωση ή ειδοποίηση και χωρίς λόγο. Απευθύνομαι άκαρπα στην Κα Σπ… της "Β… ΑΕΓΑ", για να εκδόσει τα προαναφερόμενα συμβόλαια και να ολοκληρωθεί η ασφάλιση των οχημάτων όπου η ανάθεση ασφάλισης των οχημάτων της …ΑΕ προέκυψε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ  με την γραπτή ενημέρωση απο τους Κους Φ… Σ… όπως προαναφέρω στη παρούσα μου και δεν αποτελείτο προσωπική επιλογή του πελάτη για το που θα ασφαλίσει επιλεκτικά τα οχήματά του - που εδώ έρχονται σε πλήρη αντίφαση οι θεωρίες - ισχυρισμοί της Κας Σπ… για το αντίθετο.
 
Επιπλέον, με email της η "Β… ΑΕΓΑ",  στις 5-5-2015 δεν αναφέρει πουθενά περί δέσμευσης της προσφοράς της για όλα τα οχήματα της … ΑΕ να ασφαλιστούν σε εκείνη προς πλήρη επιβεβαίωση του email της "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ" όπως προαναφέρω. 
 
Στις 3-6-2015 ο πελάτης μου καταθέτει τα ασφάλιστρα για τις ασφάλειες των 2 Μ.Ε. στην "Α… ΑΕΓΑ",. Ζητώ απο την "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ" να μου θυμίσει τους λογαριασμούς της για να προχωρήσω στην εξόφληση των συμβολαίων. 
 
Βέβαια, όπως σας επισυνάπτω, απο τις 29-5-2015 η ίδια η "Α… ΑΕΓΑ", μου έστειλε τις νέες διορθωμένες ταχυπληρωμές των συμβολαίων των 2 Μ.Ε. με συνεργάτη την "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ" εν αγνοία μου αυτή η αλλαγή και κατόπιν της μονομερούς λύσης της συνεργασίας μου μαζί τους. Αυτό αποτελεί ξεκάθαρος τρόπος υφαρπαγής - ληστείας πελάτη εις βάρος μου "με το έτσι θέλω" κάτι που με θήγει κατάφορα ηθικά. 
 
Στις 5-6-2015 στέλνω ένα πρώτο ιστορικό της όλης υπόθεσης και ζητώ ΞΑΝΑ τη διευθέτισή της χωρίς όμως αποτελέσματα. Τούτο αποτελεί ξεκάθαρο ποινικό αδίκημα των εταιριών "Β… ΑΕΓΑ" και "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ" καθώς αφήνουν κρατικά περιουσιακά στοιχεία εσκεμμένα εκτεθειμένα σε κινδύνους ως ανασφάλιστα θέλοντας να με εκθέσουν νομικά και ηθικά απέναντι στο πελάτη και στο ευρύτερο δημόσιο.
 
Στις 8-6-2015 κατέθεσα τα ασφάλιστρα για τα 2 Μ.Ε. στη "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ" αφαιρόντας τη συμφωνηθείσα προμήθεια που υπήρχε βάσει σύμβασής μας της τάξης του 16,8% επί των καθαρών ασφαλίστρων. Απο τότε περιμένω ενημέρωση απο τη "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ" για το πότε εξόφλησε τα συμβόλαια ώστε να τα λάβει ο πελάτης. Συνεχίζω να λαμβάνω συνεχή αδιαφορία.
 
Στις 9-6-2015 λαμβάνω ενημέρωση απο την "Β… ΑΕΓΑ" ότι δεν θα προχωρήσουν στην ασφάλιση των οχημάτων της …ΑΕ με ανυπόστατες δικαιολογίες που έρχονται σε πλήρη αντίφαση τόσο με τα προηγούμενα email τους όσο και με αυτά της "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ". Με απειλητικό ύφος τηλεφωνικώς και γραπτώς (βάσει των emails τους), δεν επιθυμούν να "μεταφέρουν" τη προσφορά σε άλλο συνεργάτη τους και ούτε επιθυμούν να ασφαλίσουν τα 3 οχήματα που δεσμεύτηκαν αρχικώς με τη προσφορά τους αλλά απαιτούσαν να ασφαλιστούν όλα τα οχήματα σε εκείνους παρόλο που ενδεικτικά στα Μηχανήματα Εργου δεν παρέχουν την κάλυψη "προσωπικό ατύχημα οδηγών" - με βάσει δικά τους emails που σας τα επισυνάπτω-.
 
Ενώ η "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ" έχει σε λογαριασμό Εθνικής Τραπέζης τα ασφάλιστρα των συμβολαίων στην "Α… ΑΕΓΑ",, μου στέλνει στις 17-6-2015 νεότερο εξώδικο με απίστευτα ψεύδη και συκοφαντίες. Σας το επισυνάπτω. Τούτο μου το έστειλαν διότι "τόλμησα να ενοχλήσω" την "Α… ΑΕΓΑ", ζητώντας ενημέρωση απο τα στελέχη τις κυρίες Τα… και Γκ… προ 3 ημερών απο τις 15-6-2015.
 
Στο από 16-6-2015 εξώδικό τους που μου κοινοποιήθηκε στο ταχυδρομικό μου κουτί στην οικία μου, μου αναφέρουν ότι μου επιστρέφουν τα ασφάλιστρα που τους κατέθεσα χωρίς καμία δικαιολογία και μάλιστα αν δεν πάρω την επιταγή θα τη καταθέσουν στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων - ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ - ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.
 
Επειδή η "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ" έχει δεσμευτεί εγγράφως για την ασφάλιση των 5 οχημάτων της …ΑΕ σε "Α… ΑΕΓΑ",  και "Β… ΑΕΓΑ"  αντίστοιχα βάσει και της ενημέρωσης απο τις ασφαλιστικές εταιρίες.
 
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητηθούν τα emails και όλα τα έγγραφα που σας επισυνάπτω. Σε διαφορετική περίπτωση σας προκαλώ να τα εξετάσετε μέσω των αρμόδιων αρχών της χώρας.
 
Επειδή η "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ" παρακράτησε χρήματα του δημοσίου προσβάλλοντας τις προαναφερθείσες συνεργαζόμενες ασφαλιστικές της εταιρίες,
 
Επειδή οι εταιρίες "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ", "Α… ΑΕΓΑ",, "Β… ΑΕΓΑ" έχουν αφήσει έως τώρα εκτεθειμένα περιουσιακά στοιχεία του κράτους αλλά και ανθρώπινες ζωές και προκαλούν εσκεμμένα παρακώλυση της λειτουργίας του κράτους με Γενικό Λογιστήριο και Τράπεζα Ελλάδος (καθώς το εργοστάσιο φτιάχνει τα νομίσματα των ευρώ που τα στέλνει στην ΤτΕ όπου χωρίς ασφαλισμένα οχήματα δεν μπορεί να κινηθεί και να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της χώρας),
 
Επειδή οι ενέργειες της "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ" εκθέτουν ανεπανόρθωτα τη φήμη της "Α… ΑΕΓΑ", φέρνοντάς την σε βαρύτατες νομικές και ποινικές ευθύνες,
 
Επειδή οι ενέργειες της "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ" σε συνδυασμό με αυτές της "Β… ΑΕΓΑ" εκθέτουν ανεύθυνα τα περισουσιακά στοιχεία του δημοσίου και τα στελέχη του σε ΑΜΕΣΟΥΣ κινδύνους που αυτό επιφέρει βαρύτατες ποινικές ευθύνες,
 
Επειδή οι προαναφερθείσες εταιρίες "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ", "Α… ΑΕΓΑ", "Β… ΑΕΓΑ" μου προκαλούν με τις ενέργειές τους ανεπανόρθωτη ηθική, επαγγελματική και οικονοιμή ζημία
 
 
Για όλους αυτούςτους λόγους
 
 
Σας καλώ για τελευταία φορά μέχρι ΣΗΜΕΡΑ 18-6-2015 και ώρα 11:00 πμ να συμμορφωθείτε και να ολοκληρώσετε - εκτελέσετε τις δεσμεύσεις σας απέναντι σε εμένα (εκπρόσωπο της …ΑΕ) και να ασφαλίσετε όπως γραπτώς δεσμευτήκατε τα εν λόγω οχήματα. Εν συνεχεία, να μου στείλετε ηλεκτρονικά όλα τα υπόλοιπα συμβόλαια των υπολοίπων οχημάτων (των 3 που θα ασφαλιστούν στην "Β… ΑΕΓΑ") προς ΑΜΕΣΗ εξόφληση. Εξαιρώ εδώ το ένα λεωφορείο καθώς έχει έναρξη τον 12/2015 αλλά θέλω γραπτή δέσμευση της "Β… ΑΕΓΑ" για την ασφάλιση του εν λόγω οχήματος στη προσφορά που έστειλαν και δεσμεύτηκαν με αυτήν.
 
Παράλληλα προειδοποιώ την "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ" να μην τολμήσει χρήματα του δημοσίου που της καταβλήθηκαν ορθώς και εμπροθέσμως να τα καταθέσει σε οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο. Έτσι, απαιτώ απο τη "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ" να εξοφλήσει τα συμβόλαια που έχουν εκδοθεί στο κωδικό της στην "Α… ΑΕΓΑ", και να μου στείλει αρχικώς ηλεκτρονικά τα συμβόλαια και τις αποδείξεις εξόφλησης των συμβολαίων (αποδείξεις και της "ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ" και της "Α… ΑΕΓΑ",). Και να μου στείλει τα πρωτότυπα συμβόλαια με δική της χρέωση κούριερ με αυριανή μέρα παράδοσης στο γραφείο μου.
 
Παράλληλα απαιτώ απο την "Β… ΑΕΓΑ" να μου στείλει ηλεκτρονικά όλα τα συμβόλαια των 3 οχημάτων που δεσμεύτηκε να ασφαλίσει και αν υπάρξει το οποιοδήποτε κενό ασφάλισης με βάσει τα συμβόλαια της Ιντ… που έχει λάβει, να εκδόσει ειδική βεβαίωση ασφαλιστικής κάλυψης για το κενό αυτό απευθυνόμενη στην …ΑΕ χωρίς τη παραμικρή αξίωση ασφαλίστρων για το κενό αυτό ασφάλισης που τυχόν υπάρξει με δωρεάνκάλυψη απο πλευράς "Β… ΑΕΓΑ". Τα πρωτότυπα συμβόλαια να μου τα στείλει με κούριερ δικής της χρέωσης και να μου επισυνάψει τους τραπεζικούς της λογαριασμούς για την άμεση εξόφληση των συμβολαίων.
 
Αν οι προαναφερόμενες εταιρίες δεν πράξουν τα όσα ζητώ - απαιτώ στη παρούσα μου, θα επισκεφθώ αρχικώς τα γραφεία της"ΜΕΣΙΤΕΣ …. ΑΕ"όπου θα απαιτήσω τα όσα προαναφέρω. Αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά μου έχω κάθε δικαίωμα - εις γνώση αρμόδιου ειαγγελέα που έχω ενημερώσει- να προβώ σε κάθε νόμιμο μέσο προκειμένου να ζητήσω να τηρήσουν τις δεσμεύσεις τους τόσο απέναντί μου όσο και στο πελάτη μου.
 
Με ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου και προς γνώση σας για τις απαραίτητες νομικές μου ενέργειες εις βάρος σας σας επιδίδεται το παρόν εξώδικο βάσει του ΚΔΔ (άρθρα 1,2,12).
 
Για τη καταγγέλουσα εταιρία
 
Ε.Βασσάλος (Τραπεζικός - Ασφαλιστικός Μεσολαβητής, Δημοσιογράφος)
 
Nextdeal newsroom

Γράφει:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου