Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Ρυθμίσεις και αλλαγές στην εξυπηρέτηση πελατών και καταβολή προμηθειών σε συνεργάτες από την Εθνική Ασφαλιστική

Ρυθμίσεις και αλλαγές στην εξυπηρέτηση πελατών και καταβολή προμηθειών σε συνεργάτες από την Εθνική Ασφαλιστική

Nextdeal newsroom

Γράφει:

Ρυθμίσεις και αλλαγές στην εξυπηρέτηση πελατών και καταβολή προμηθειών σε συνεργάτες από την Εθνική Ασφαλιστική
Με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και την εύρυθμη λειτουργία των Δικτύων Πωλήσεων, η Εθνική Ασφαλιστική προχώρησε σε αλλαγές.
Διαβάστε αναλυτικά την σχετική εγκύκλιο:
"ΑΠΟ: Διεύθυνση Υποστήριξης Δικτύων Πωλήσεων
ΠΡΟΣ: Όλο το παραγωγικό Δίκτυο
Αθήνα 3/12/2015
ΘΕΜΑ : i. Αλλαγή Συνεργάτη Εξυπηρέτησης σε Ασφαλιστήρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής
            ii. Ρυθμίσεις σε Ασφαλιστήρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής
Αγαπητοί Συνεργάτες,
Με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και την εύρυθμη λειτουργία των Δικτύων Πωλήσεων, σας ενημερώνουμε για τις διαδικασίες αλλαγής Συνεργάτη Εξυπηρέτησης (ΣΕ) καθώς και για ρυθμίσεις επί παραγωγικών θεμάτων που αφορούν Ατομικά Ασφαλιστήρια Ζωής.
i. Αλλαγή Συνεργάτη Εξυπηρέτησης σε Ασφαλιστήρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής
Το αίτημα αλλαγής Συνεργάτη Εξυπηρέτησης υποβάλλεται με Υπεύθυνη Δήλωση του συμβαλλόμενου στο Ασφαλιστήριο, με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής του, στην οποία καταγράφονται αναλυτικά οι λόγοι για τους οποίους ζητεί την αλλαγή. Το αίτημα υποβάλλεται στη Διεύθυνση Υποστήριξης Δικτύων Πωλήσεων με εισηγητικό σημείωμα του νέου Συνεργάτη Εξυπηρέτησης το οποίο θα συνυπογράφει ο Διευθυντής και ο Επιθεωρητής του.
Διακρίνονται οι κάτωθι περιπτώσεις:
α) Αλλαγή Συνεργάτη Εξυπηρέτησης από Καταγγελμένο Κωδικό ή Κωδικό Εξυπηρέτησης
Σε αυτή την περίπτωση η αλλαγή Συνεργάτη Εξυπηρέτησης θα πραγματοποιείται άμεσα και κατά 100% στον συνεργάτη που υποδεικνύει με την Υπεύθυνη Δήλωση ο συμβαλλόμενος στο ασφαλιστήριο.
Ειδικά για τις περιπτώσεις καταγγελμένων κωδικών για μη σπουδαίο λόγο, η αλλαγή θα γίνεται στο νέο Συνεργάτη Εξυπηρέτησης ο οποίος και θα χαρακτηρίζεται σαν Α’ παραγωγός με μηδενική προμήθεια, ενώ ο καταγγελμένος για μη σπουδαίο λόγο κωδικός θα καταχωρείται σαν Β’ παραγωγός και θα του αποδίδεται ολόκληρη η προμήθεια (100% ), μέχρι την συμπλήρωση τριών (3) ετών από την ημερομηνία καταγγελίας για μη σπουδαίο λόγο.
Στην περίπτωση κωδικού Κληρονόμων αποβιώσαντα συνεργάτη, τo ανωτέρω διάστημα επεκτείνεται σε τέσσερα (4) χρόνια.
β) Αλλαγή Συνεργάτη Εξυπηρέτησης από ενεργό κωδικό
Αίτημα αλλαγής Συνεργάτη Εξυπηρέτησης που θα συνοδεύεται από υπογεγραμμένες δηλώσεις σύμφωνης γνώμης των συνεργατών, θα υλοποιείται άμεσα με προμήθεια 100% στο νέο Συνεργάτη Εξυπηρέτησης.
Στην περίπτωση που για το αίτημα αλλαγής Συνεργάτη Εξυπηρέτησης δεν υπάρχει η σύμφωνη γνώμη των συνεργατών, θα ενημερώνονται οι Διευθυντές Γραφείων Πωλήσεων και οι Επιθεωρητές από τη Διεύθυνση Υποστήριξης Δικτύων Πωλήσεων.
Εάν εντός 20 ημερών δεν παραληφθεί νέο αίτημα του συμβαλλομένου που να αναιρεί το προηγούμενο, τότε υλοποιείται η αλλαγή καταχωρώντας σαν Α’ παραγωγό στο συμβόλαιο το νέο Συνεργάτη Εξυπηρέτησης με μηδενική προμήθεια και Β’ παραγωγό τον προϋπάρχοντα συνεργάτη με ολόκληρη προμήθεια (100%).
Μετά το πέρας τριετίας από την ημερομηνία αλλαγής, ο Συνεργάτης Εξυπηρέτησης θα λαμβάνει σαν Α’ παραγωγός πλήρη προμήθεια(100%) κατόπιν αιτήματος του.
Στην περίπτωση που σε συμβόλαιο με αλλαγή Συνεργάτη Εξυπηρέτησης γίνουν τροποποιήσεις που αφορούν τις καλύψεις του και παράλληλα κατατεθεί νέα αίτηση για τον ίδιο ασφαλισμένο/ασφαλισμένους , τότε το νέο συμβόλαιο θα εκδίδεται στους συνεργάτες του συμβολαίου που πραγματοποιήθηκε η προαναφερόμενη αλλαγή.
Το νέο συμβόλαιο θα εκδίδεται και θα παραμένει στο ίδιο καθεστώς απόδοσης προμηθειών για τα τρία (3) πρώτα έτη ισχύος του και δεν θα υπολογίζεται σαν νέα παραγωγή.
ii. Ρυθμίσεις σε Ασφαλιστήρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής
  • Η αλλαγή Συνεργάτη Εξυπηρέτησης θα γίνεται εφ’ όσον ο νέος Συνεργάτης Εξυπηρέτησης έχει κωδικό σε ισχύ τουλάχιστον δεκαοκτώ (18) μήνες στην Εταιρία.
  • Η αλλαγή Συνεργάτη Εξυπηρέτησης δεν επηρεάζει την Ιεραρχία της αίτησης με βάση την οποία εκδόθηκε το Ασφαλιστήριο
  • Κατάθεση νέας αίτησης ασφάλισης, που αφορά κάποιον που είναι ήδη ασφαλισμένος ή την οικογένεια του, θα εκδίδεται κατά 100% στο νέο Συνεργάτη, με την προϋπόθεση ότι η νέα αίτηση δε μεταβάλλει το υπάρχον ασφαλιστήριο.
    Εάν το υπάρχον ασφαλιστήριο μεταβληθεί με οποιοδήποτε τρόπο, είτε λόγω της νέας αίτησης είτε με μεταγενέστερη πρόσθετη πράξη, εντός των τριών (3) πρώτων ετών ισχύος του νέου Συμβολαίου, τότε το νέο Ασφαλιστήριο δεν θα θεωρείται νέα παραγωγή, ο νέος Συνεργάτης θα θεωρείται Α’ παραγωγός αλλά με μηδενική προμήθεια, ενώ ο Ασφαλιστής του προϋπάρχοντος συμβολαίου θα θεωρείται Β’ παραγωγός με το 100% της προμήθειας.
  • Επισημαίνεται ότι η δημιουργία νέου Συμβολαίου σε πελάτη που το προηγούμενο Συμβόλαιο του έχει ακυρωθεί ,εξαγορασθεί ή ελευθεροποιηθεί πριν την παρέλευση 12 μηνών, δε θα προσμετράται ως νέα παραγωγή ανεξάρτητα από το ύψος των ασφαλίστρων του νέου Συμβολαίου, εάν το νέο συμβόλαιο έχει παρόμοιες καλύψεις με το προηγούμενο.
  • Δεν θα γίνονται αποδεκτά αιτήματα αλλαγής του ποσοστού της καταβαλλόμενης προμήθειας ανά συνεργάτη στις περιπτώσεις συμπαραγωγής, όταν αλλάζουν οι υπάρχουσες καλύψεις (αυξήσεις ασφαλίστρων λόγω αλλαγής κάλυψης ή προσθήκη νέων καλύψεων).
  • Τα ανωτέρω ισχύουν και για το Εταιρικό και για το Πρακτορειακό Δίκτυο.
  • Για αλλαγές Συνεργάτη Εξυπηρέτησης που έχουν υλοποιηθεί πριν από την ημερομηνία ισχύος της παρούσης, είναι δυνατή, με την παρέλευση τριετίας από την ημερομηνία ισχύος της παρούσης (δηλαδή την 01/1/2019), η καταβολή ολόκληρης της προκύπτουσας προμήθειας (100%) στον νέο Συνεργάτη Εξυπηρέτησης.
Οι ρυθμίσεις της παρούσας εγκυκλίου, στοχεύουν στη διασφάλιση της πληρέστερης εξυπηρέτησης του Ασφαλισμένου/Συμβαλλομένου καθώς και στην ανάδειξη των αρχών επαγγελματικής δεοντολογίας που πρέπει να διέπει τους συνεργάτες.
Η παρούσα εγκύκλιος ισχύει από 1/1/2016."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου