Οι "αντιρρήσεις" των ανθρώπων στην ασφάλιση μοιάζουν πολύ. Τόσο, που μπορούν να κωδικοποιηθούν και να καταγραφούν ως συμπεριφορές απέναντι στην πρόταση του ασφαλιστή. Ομοίως μπορεί να προσδιοριστούν και οι απαντήσεις που μπορεί να δίνει ο ασφαλιστής ώστε να αμβλύνει τις φοβίες, να κάμψει τους ενδοιασμούς, να παραμερίσει την ανησυχία. Υπάρχει ένας "μπούσουλας" εμπειρικός που αποτελεί εργαλείο στα χέρα του κάθε ασφαλιστή. (Διαβάστε περισσότερα).
Σήμερα: Οδηγίες για τις αντιρρήσεις πελατών