Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Μπράβο βοηθέ μου, αναγνωρίζω την αξία σου!

Μπράβο βοηθέ μου, αναγνωρίζω την αξία σου!

Μπράβο βοηθέ μου, αναγνωρίζω την αξία σου!
Αναρωτήθηκες ποτέ διαμεσολαβητή μου, πώς θα κυλούσε η ζωή σου, χωρίς τον/την βοηθό σου;
Θα σου πω εν συντομία, πως εάν θέλεις να σε συνοδεύει η φήμη του επαγγελματία, θα πρέπει να εργάζεσαι μόνος, σαν καλοκουρδισμένη μηχανή 24 ώρες. Εφικτό; Όχι βέβαια!
Χρειάζεσαι ελεύθερο χρόνο διαμεσολαβητή μου, να επικοινωνήσεις με τον πελάτη σου, να του υπενθυμίσεις την ανανέωση του συμβολαίου του, να ελέγξεις παροχές και ασφάλιστρα, να εκπαιδευτείς, να κυκλοφορήσεις και βέβαια να πουλήσεις.. Οι νέες πωλήσεις σημαίνουν χρήματα στον τραπεζικό σου λογαριασμό τον επόμενο μήνα.
Είσαι διατεθειμένος να εγκλωβιστείς μέσα σε ένα γραφείο;
  • να παραλαμβάνεις έγγραφα, και να καταχωρείς ηλεκτρονικές αιτήσεις
  • να διπλοελεγχεις ακυρώσεις και να ενημερώνεις για πληρωμές
  • να απαντάς στα εμαιλ των εταιρειών, ανά κλάδο ασφάλισης και ανά περίπτωση
  • να ελέγχεις την διαδικασία έκδοσης ανά κλάδο 
  • να κρατάς ηλεκτρονικό και έντυπο αρχείο
  • να στέλνεις ηλεκτρονική και έντυπη αλληλογραφία
  • να παραγγέλλεις γραφική υλη και έντυπα εταιρειών
  • να ακούς τυχόν παράπονα πελατών και συνεργατών
  • να απαντάς σε ποικίλες απορίες ασφαλιστικού ενδιαφέροντος, προς όλους
  • να γνωρίζεις όλες τις ηλεκτρονικές πλάτφορμες επικοινωνίας των εταιρειών
  • να γνωρίζεις όλα τα προγράμματα των εταιρειών που συνεργάζεσαι
  • να υποδέχεσαι με χαμόγελο κάθε αρνητική συμπεριφορά
Είσαι;
Το πιστοποιητικό Α’ είναι μόνο η αρχή, της εκπαίδευσης που οφείλει να κατέχει ο/η βοηθός σου. Οι γνώσειςγραμματειακής υποστήριξης, οι γνώσεις διαδικτύου και ηλεκτρονικών μεσών, καθώς και η τακτική προϊοντική εκπαίδευση των εταιρειών που συνεργάζεσαι, είναι απαραίτητες, για την ομαλή ροη εργασιών του γραφείου σου.
Μια "λάγνα παρουσία" χωρίς προσόντα, δεν αποτελεί πλέον "έξυπνη επένδυση" για την επιχείρησή σου.
Οι άνθρωποι γίνονται φίλοι ή εχθροί μέσα από την δουλειά. Τα συναισθήματα καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα της δουλειάς του καθενός. Αρκεί να σου θυμίσω διαμεσολαβητή μου, τις χρυσές εποχές των παραγωγών στο agency system; Ποιος ήταν το κλειδί πίσω από, την άμεση έκδοση των συμβολαίων και την επίτευξη των στόχων εντός των προθεσμιών;
Το αίσθημα της εκτίμησης που νιώθει ο/η υφιστάμενος/η από τον προϊστάμενο, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τον/την κάνει να αφοσιώνεται στο έργο του/της, εξίσου δυνατό με τις ευκαιρίες μόρφωσης και ανέλιξης και το ύψος του μισθού.
Πάρε στο χέρι σου το ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας...
Τόλμησε να φροντίσεις τον/την βοηθό σου και περίμενε την ανταπόδοση...
Το NextDeal και ο/η διαμεσολαβητής, αναγνωρίζουν την αξία των ανθρώπων πίσω από τα γραφεία, ως αναπόσπαστο κομμάτι της ασφαλιστικής αλυσίδας και χαιρετίζουν κάθε προσπάθεια επιβράβευσης της αξίας τους. Μια καλή αρχή επανεξέτασης της σχέσης που έχεις με τη γραμματειακή υποστήριξη θα ήταν να ρίξεις μια ματιά στις αμοιβές των ανθρώπων που την απαρτίζουν και μια αύξηση ή ένα bonus θα κάλυπτε κάτι από την αργοπορία σου!


Ο/Η Διαμεσολαβητής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου